Молитва моисею угрину и иоанну многострадальному

Содержание

Молитвы от блуда и прелюбодеяния: самые сильные

Молитва моисею угрину и иоанну многострадальному

Греховные желания легко овладевают человеком. Они заполняют тело и загрязняют сознание и душу. Чтобы не допустить соблазна, необходимо иметь сильную волю и вести аскетический образ жизни. Но не все люди обладают такими качествами.

Для того, чтобы преодолеть в себе пагубное желание, в православии есть молитвы от блуда. Молиться надо не только от греховных человеческих страстей, но и от бесов, которые эти желания ему доставляют и всячески стараются его совратить.

Молиться надо истово, ежедневно, особенно, когда греховность подступает слишком близко. Чем сильнее соблазн, тем сильнее надо молиться.

Молитва преподобному Моисею Угрину от блудных помыслов

Грех подступает к человеку через его мысли. Бесы, видя его желания, используют все его помыслы, чтобы столкнуть его на дорогу грехопадения. И человек должен понимать, что наваждение к нему приходит от дьявола, и он не должен допускать блудных помыслов.

Но сам человек не в силах совладать с силой дьявола и поэтому должен призывать к помощи Небесные Силы, потому что борьба ведется за его душу. Силою молитвы помыслы человека очищаются от пагубного наваждения.

Надо в течении всего дня отслеживать свои мысли и в случае возникновения греховных образов или побуждений, надо тут же обращаться к молитве за помощью Небесным Покровителям.

Преподобный Моисей Угрин прославился своей стойкостью против соблазнов плотских, стал великомучеником и впоследствии Небесным Наставником тем, кого обуревают дьявольские искушения. К нему следует обращаться в молитве за помощью.

Преподобне отче Моисее! Воззри на нас милостивно и к земли приверженных возведи к высоте небесней. Ты горе на небеси, мы на земли низу, удалены от тебе, не толико местом, елико грехми своими и беззаконии, но к тебе прибегаем и взываем: настави нас ходити путем твоим, вразуми и руководствуй.

Вся твоя святая жизнь бысть зерцалом всякия добродетели. Не престани, угодниче Божий, о нас вопия ко Господу.

Испроси предстательством своим у Всемилостиваго Бога нашего мир Церкви Его, под знамением креста воинствующей, согласие в вере и единомудрие, суемудрия же и расколов истребление, утверждение во благих делех, больным исцеление, печальным утешение, обиженным заступление, бедствующим помощь. Не посрами нас, к тебе с верою притекающих.

Вси православнии христиане, твоими чудесы исполненнии и милостями облагодетельствованнии, исповедуют тя быти своего покровителя и заступника. Яви древния милости твоя, и ихже отцем всепомоществовал еси, не отрини и нас, чад их, стопами их к тебе шествующих.

Предстояще всечестней иконе твоей, яко тебе живу сущу, припадаем и молимся: приими моления наша и вознеси их на жертвенник благоутробия Божия, да приимем тобою благодать и благовременную в нуждех наших помощь. Укрепи наше малодушие и утверди нас в вере, да несомненно уповаем получити вся благая от благосердия Владыки молитвами твоими.

О, превеликий угодниче Божий! Всем нам, с верою притекающим к тебе, помози предстательством твоим ко Господу, и всех нас управи в мире и покаянии скончати живот наш и преселитися со упованием в блаженныя недра Авраамова, идеже ты радостно во трудех и подвизех ныне почиваеши, прославляя со всеми святыми Бога, в Троице славимаго, Отца и Сына и Святаго Духа, ныне и присно и во веки веков. Аминь.

Молитва от блуда и прелюбодеяния Евфимию Новгородскому

Грех прелюбодеяния разрушает судьбы и души людей. В результате блуда распадаются семьи. Неустроенность в личной жизни приводит к пьянству, алкоголизму и другим пагубным привычкам.

Святитель Евфимий Новгородский обладал духовной силой побеждать бесов совращения. Люди, обращающиеся к нему, получали благодатную помощь.

И поныне в молитве ему о защите от блуда и прелюбодеяния люди получают духовную благодать и поддержку.

Отче святителю Евфимие! Ты от юности Твоея Христа возлюбил еси, и благодатию Его укрепляем, вся плотская мудрования умертвил еси, чистым же житием и кротким нравом Господеви угодил еси, и по благодати Его на престоле святительства подвизаяся, явился еси, пастве Христове Великаго Новограда пастырь добрый, душу твою о стаде твоем полагаяй.

Темже и по смерти твоей прослави тя Пастыреначальник Христос подаянием чудес, от тебя истекающих, образ добродетельнаго жития в тебе нам показуя.

Темже и аз грешный и унылый, к раце мощей твоих припадая, молюся тебе усердно: даждь ми руку помощи, воздвигни мя молитвами твоими из глубины греховныя: се бо волнами страстей плотских и иными тьмочисленными житейскими треволнении обуреваюся.

Буди убо мне многогрешному теплый ко Христу предстатель и молитвенник, да и аз, от потопления греховнаго избавлен, ко пристанищу непорочнаго жития благодатию Христовою достигну, и чистым житием прославлю Спасителя моего, кровию Своею мене искупившаго: и тако жития скончав, получу жизнь вечную во Царствии Небеснем, идеже славится Пречестное и Великолепое Имя Отца, и Сына, и Святаго Духа, ныне и присно и вовеки веков. Аминь.

Молитва Макарию Оптинскому от страстей

Вся человеческая жизнь окружена плотскими соблазнами, которые разжигают страсти. Чтобы не впадать в греховность, надо придерживаться православных обычаев, соблюдать посты, вести умеренный образ жизни, избегая излишеств в еде и напитках.

Но этого бывает недостаточно. Надо бороться со своими страстями, направляя свою энергию на созидательные устремления.

Но все же человек слаб, чтобы в одиночку победить дьявольское искушение и ему необходимо обращаться к помощи и поддержке Помощников Небесных.

О Мати Господа, моего Творца, Ты корень девства и неувядаемый цвет чистоты. О Богородительнице! Ты ми помози, немощному плотскою страстию и болезненну сущу, едино бо Твое и Тобою Твоего Сына и Бога имею заступление. Аминь.

Молитва от блуда мужа Фомаиде Египетской

Некоторые жены, чьи мужья им изменяют, порой терпят это, и даже оправдывают их, объясняя это тем, что мужья к ним возвращаются и все равно их любят. Но они не всегда успевают вовремя заметить, какие изменения происходят в их душах, а когда замечают, то бывает уже поздно.

Семья — институт священный и за него надо бороться. И лучшим средством борьбы может быть православная молитва от блуда мужа.

Но молиться надо со всей силой души и не только для того, чтобы муж отвратился от соблазнившей его женщины, но и отрезвел умом и обрел новый смысл и ценности жизни в мире и любви с женой и Богом в душе.

О, всехвальная мученице Фомаидо! За чистоту супружества даже до крове подвизавшися и целомудрия ради душу свою положивши, достойна пред Господем обрелася еси, во еже в лице преподобных дев почтенней тебе быти.

Услыши нас молящихся тебе, и якоже древле боримии от плоти целительницу тя имеяху, по дарованной тебе от Бога благодати, сице и ныне прибегающим ко предстательству твоему подаждь отраду и свобождение от плотския брани, и целомудренное житие и незазорное в супружестве и девстве пребывание твоими богоприятными молитвами всем исходатайствовати потщися, яко да телеса наша храм живущаго в нас Святаго Духа будут. О, преизбранная в женах и верная рабо Христова! Помози нам, да не погибнем со страстьми и похотьми нашими, но да управимся умом нашим и укрепимся сердцем нашим во всяком благочестии и чистоте, славяще твою помощь и предстательство, благодать же и милость Триединаго Бога, Отца и Сына и Святаго Духа, во веки веков. Аминь.

Молитва от блудных мыслей преподобному Амвросию Оптинскому

Когда осаждают мысли о грехе и разврате, надо бороться с ними, призывая для помощи Господа. Человеку не под силу одному бороться со своей греховностью и надо искать поддержки у Святых Наставников. Святой Амвросий поучал, как надо бороться против нападения бесов и совращения, творя молитву от блудных мыслей.

Молись так: “Господи Иисусе Христе, Сыне Божий, помилуй меня грешного…” Ударяй на слово “грешного”… Вспоминай грехи, которыми оскорблял Господа, и смиряйся.

Если смириться не можешь, а “добродетели” лезут на ум, говори так: “Господи Иисусе Христе, Сыне Божий, помилуй меня грешного.

О, раба непотребного! Зри блуд твой и прежние твои блудные путаницы!” И сейчас же опять: “Господи Иисусе Христе, Сыне Божий, помилуй мя грешного”.

Молитва Иисусу Христу против похоти

Часто желания тела бывают сильнее настроений ума и выходят из-под контроля. Человеком овладевает похоть и с этим сложно что-то сделать. Здесь могли бы помочь ограничения в питании и соблюдение постов, но мало кто соглашается на это. Да и просто соблюдение диеты не сильно помогают.

Не все понимают, что пост, это не только ограничение в питании, а именно усиление молитвенных обращений к Богу, когда ум и душа могут воспарить над телом и его желаниями. В этом главный принцип молитвы против похоти. Тело в результате молитвенного устремления отвлекается от плотских желаний и постепенно приучается поддерживать духовный труд.

И необходимое условие, постепенное и регулярное приучение тела и ума к молитвенному устремлению.

Боже Вседержителю, всю тварь премудростию создавый, мене, падшаго многими согрешеньми, Твоею воздвигни рукою: подаждь ми Твою помощь, и сподоби мя от мирских свободитися искушений, от диавольских сетей, и от плотских похотей.

Умилосердися и прости ми вся, елика Ти согреших во вся дни живота моего; помажи душу мою елеем благодати и щедрот Единороднаго Сына Твоего, Господа Бога и Спаса нашего Иисуса Христа, с Ним же Тебе и Святому Духу подобает всякая слава во веки. Аминь.

Молитвенное обращение Иоанну Многострадальному

Иоанн Многострадальный прославился своими подвигами в обуздании плоти телесной. Он на себе испытал все мытарства похоти и боролся не жалея себя.

Чтобы не подпасть под влияние бесов он длительное время воздерживался от пищи, налагал на себя вериги, засыпал себя по плечи в землю и даже оставался там целый пост.

В результате длительной борьбы, Иоанн обрел силу духовную в борьбе с бесами и людскими слабостями и после кончины стал помогать тем, кто обращается к нему в молитве о помощи и поддержке.

О священная главо, преподобне отче, преблаженне авво Иоанне, не забуди убогих твоих до конца, но поминай нас всегда во святых и благоприятных молитвах к Богу: помяни стадо твое, еже сам упасл еси, и не забуди посещати чад твоих моли за ны, отче священный, за дети твоя духовныя, яко имеяй дерзновение к Небесному Царю: не премолчи за ны ко Господу, и не презри нас, верою и любовию чтущих тя: поминай нас недостойных у Престола Вседержителева, и не престай моляся о нас ко Христу Богу, ибо дана тебе бысть благодать за ны молитися. Не мним бо тя суща мертва: аще бо телом и преставился еси от нас, но и по смерти жив сый пребываеши, не отступай от нас духом, сохраняя нас от стрел вражиих и всякия прелести бесовския и козней диавольских, пастырю наш добрый аще бо и мощей твоих рака пред очима нашима видима есть всегда, но святая твоя душа со ангельскими воинствы, со безплотными лики, с небесными силами, у престола Вседержителева предстоящи, достойно веселится, ведуще убо тя воистину и по смерти жива суща, тебе припадаем и тебе молимся: молися о нас Всесильному Богу, о пользе душ наших, и испроси нам время на покаяние, да невозбранно прейдем от земли на небо, от мытарств же горьких, бесов воздушных князей и от вечныя муки да избавимся, и Небеснаго Царствия наследницы да будем со всеми праведными, от века угодившими Господу нашему Иисусу Христу: Ему же подобает всякая слава, честь и поклонение, со Безначальным Его Отцем, и с Пресвятым и Благим и Животворящим Его Духом, ныне и присно, и во веки веков. Аминь.

(2 5,00 из 5)
Загрузка…

Источник: https://omolitvah.ru/molitvy/molitvy-ot-bluda/

Преподобный Иоанн Многострадальный, Печерский

Молитва моисею угрину и иоанну многострадальному

Преподобный Иоанн Многострадальный

Подвижник рассказывал, что от самой юности много страдал, мучимый похотью плоти, и ничто не могло избавить от нее – ни голод, ни жажда, ни тяжелые вериги.

Тогда Иоанн пошел в пещеру, где почивали мощи преподобного Антония, и усердно молился святому авве.

Через сутки многострадальный Иоанн услышал голос: «Иоанн! Тебе надобно затвориться здесь, чтобы, по крайней мере, невидением и молчанием ослабить брань, и Господь поможет тебе молитвами Своих преподобных».

С того времени святой поселился в пещере, и только через 30 лет победил плотскую страсть. Напряженной и жестокой была борьба, тернистым путем шел преподобный к победе. Иногда хотелось ему покинуть затвор, но он решился на еще больший подвиг. Святой воин Христов выкопал яму и с наступлением Великого поста влез в нее, засыпав себя землей до плеч.

Весь пост он провел в таком положении, но жар страсти по-прежнему не покидал его многотрудную плоть. Враг спасения навел на подвижника страх, желая выгнать его из пещеры: страшный змей, дыша пламенем, осыпая искрами, пытался поглотить святого. Так несколько дней продолжались действия лукавого.

В ночь Воскресения Христова змей захватил голову преподобного в свою пасть. Тогда святой Иоанн воззвал из глубины сердца: «Господи Боже мой и Спасителю мой! Почему оставил Ты меня? Помилуй меня Ты, Един Человеколюбивый; избавь меня от скверного беззакония моего, чтобы не увязнуть мне в сети неприязненного; избавь меня от уст врага моего: блесни молнию и прогони его».

Вдруг блеснула молния, и змей исчез. Свет Божественный осиял подвижника, и послышался Голос: «Иоанн! Вот тебе помощь; отселе внимай себе, чтобы не случилось тебе худшее, и не пострадал ты в будущем веке».

Святой поклонился и сказал: «Господи! зачем Ты оставлял меня так долго мучиться?» «По силе терпения твоего, – был ответ, – навел Я на тебя искушение, чтобы ты был выжжен, как золото; крепким и сильным слугам назначает господин тяжелую работу, а немощным и слабым – легкую; ты молись о себе погребенному здесь (преподобному Моисею Угрину), он может помочь тебе в этой борьбе: он выше Иосифа (Прекрасного)».

Скончался преподобный около 1160 года, стяжав благодать против блудной страсти. Святые мощи его почивают в Антониевых пещерах.

Молитва 1-я

Преподобне отче Иоанне! Воззри на нас милостивно и к земли приверженных возведи к высоте небесней. Ты горе на небеси, мы на земли низу, удалены от тебе, не толико местом, елико грехми своими и беззаконии, но к тебе прибегаем и взываем: настави нас ходити путем твоим, вразуми и руководствуй.

Вся твоя святая жизнь бысть зерцалом всякия добродетели. Не престани, угодниче Божий, о нас вопия ко Господу.

Испроси предстательством своим у Всемилостиваго Бога нашего мир Церкви Его, под знамением креста воинствующей, согласие в вере и единомудрие, суемудрия же и расколов истребление, утверждение во благих делех, больным исцеление, печальным утешение, обиженным заступление, бедствующим помощь. Не посрами нас, к тебе с верою притекающих.

Вси православнии христиане, твоими чудесы исполненнии и милостями облагодетельствованнии, исповедуют тя быти своего покровителя и заступника. Яви древния милости твоя, и ихже отцем всепомоществовал еси, не отрини и нас, чад их, стопами их к тебе шествующих.

Предстояще всечестней иконе твоей, яко тебе живу сущу, припадаем и молимся: приими моления наша и вознеси их на жертвенник благоутробия Божия, да приимем тобою благодать и благовременную в нуждех наших помощь. Укрепи наше малодушие и утверди нас в вере, да несомненно уповаем получити вся благая от благосердия Владыки молитвами твоими.

О, превеликий угодниче Божий! Всем нам, с верою притекающим к тебе, помози предстательством твоим ко Господу, и всех нас управи в мире и покаянии скончати живот наш и преселитися со упованием в блаженныя недра Авраамова, идеже ты радостно во трудех и подвизех ныне почиваеши, прославляя со всеми святыми Бога, в Троице славимаго, Отца и Сына и Святаго Духа, ныне и присно и во веки веков. Аминь.

Молитва 2-я

О, священная главо, преподобне отче, преблаженне авво Иоанне, не забуди убогих твоих до конца, но поминай нас всегда во святых твоих и благоприятных молитвах к Богу. Помяни стадо твое, еже сам упасл еси, и не забуди посещати чад твоих.

Моли за ны, отче священный, за дети твоя духовныя, яко имеяй дерзновение к Небесному Царю, не премолчи за ны ко Господу, и не презри нас, верою и любовию чтущих тя. Поминай нас недостойных у Престола Вседержителева, и не престай моляся о нас ко Христу Богу, ибо дана тебе бысть благодать за ны молитися.

Не мним бо тя суща мертва, аще бо телом и преставился еси от нас, но и по смерти жив сый пребываеши. Не отступай от нас духом, сохраняя нас от стрел вражиих и всякия прелести бесовския и козней диавольских, пастырю наш добрый.

Аще бо и мощей твоих рака пред очима нашима видима есть всегда, но святая твоя душа со ангельскими воинствы, со безплотными лики, с небесными силами, у Престола Вседержителева предстоящи, достойно веселится.

Ведуще убо тя воистину и по смерти жива суща, тебе припадаем и тебе молимся: молися о нас Всесильному Богу, о пользе душ наших, и испроси нам время на покаяние, да невозбранно прейдем от земли на небо, от мытарств же горьких, бесов воздушных князей и от вечныя муки да избавимся, и Небеснаго Царствия наследницы да будем со всеми праведными, от века угодившими Господу нашему Иисусу Христу, Емуже подобает всякая слава, честь и поклонение, со Безначальным Его Отцем и с Пресвятым и Благим и Животворящим Его Духом, ныне и присно и во веки веков. Аминь.

Молитва 3-я

О, святый преподобне отче Иоанне! Много пострадал ты ради девства, томимый страстию плотской и подвигами разными удручая себя. Последи в глубокую вшел и по плечи землею себя засыпал еси и тако в лютом страдании всю святую четыредесятницу пребыл еси.

В светоносную же ночь Воскресения Христова осиял тебя Божественный свет и голос Божий был к тебе, и исчезла борьба похоти телесной с того часа, и свет тот пребыл с тобою до самой кончины.

О, Иоанне преподобне, многими страданиями страсть телесную победив, буди заступником и помощником одержимым похотию и вожделением страстным, но хотящим лучше умрети, нежели согрешити.

Свободи страдальцев сих, Иоанне многострадальне, подай им терпение, дабы не падая и не ослабевая переносили они борьбу сию, и моли Господа, да избавит Он их из пучины страстей и от брения нечистоты.

Отгони от них сластолюбивые образы и упраздни страсть, подавляющую их, и внуши им уверение, яко Господь сверх силы не попускает человеку искушатися, и избави их от уныния, да исцелившись, прочее время живота проведут в покое. Осени их надеждою будущего света, и настави их упованием на Обетованную Землю Небесную, да прославят Единаго в Троице Бога, Отца, и Сына, и Святаго Духа, ныне и присно, и во веки веков. Аминь.

ТРОПАРЬ, ГЛАС 1

Терпения столп воистинну непоколебимый и забрало от вражиих стремлений необоримо, равноангельне и многострадальне отче наш Иоанне, имуще тя, мы, недостойнии, молимся, припадающе к честным твоим мощем тепле: избави нас душетленных страстей плотских и спаси твоими молитвами.

КОНДАК, ГЛАС 2

Столп целомудрия, вражиими бореньми непобедимь сый аки столп, многострадальное водружение оставил еси нам тело твое, всечестне Иоанне, емуже в немощех душевных и телесных покланяющеся, молим тя, преподобне: моли Христа Бога непрестанно о всех нас.

СТИХИРА

Кое хваление принесем тебе, преподобне отче, или коими песньми воспоем подвиги твоя, Иоанне премудре? Во плоти бо сый, безплотнаго врага подвиги твоими победил еси и чистоту соблюл еси, еяже ради много пострадав, и ныне на месте покоя с девственники водворяяся, молися Христу Владыце умирити мир и спасти души наша.

E-mail

Источник: http://www.brooklyn-church.org/prepodobnyj-ioann-mnogostradalnyj-pecherskij.html

Письма преподобного Иосифа Оптинского. Оптина Пустынь

Молитва моисею угрину и иоанну многострадальному

Сестра о Господе м. Пелагея!

Ты просишь совета относительно ремонта келлии, а средств нет. – Если м. Игумения пустит, то можно сездить. Дочь братнину хочешь взять. Если она сама пожелает, то можно взять, а уговаривать ехать не надо, а то после тебе еще больше будет с ней скорбей, если уговоришь против ея желания.

О страстях-то надо заботиться побольше, чем о келлии: келлия-то останется, а страсти-то можешь унести с собой в вечность, которыя и вечно будут тебя мучить. „Господи, прежде даже до конца не погибну, спаси мя, Человеколюбче Господи”.

Мир тебе и Божие благословение.

К содержанию

431. От блудной страсти исцеляют молитвы преп. Иоанну Многострадальному и Моисею Угрину

М. С. О. Н. г. И. Х. Б. н. п. н.

Сестра о Господе Пелагия!

Смиряйся пред Господом Богом и пред старшими, и равными, и младшими тебя.

Считай себя хуже всех в свете, а то за превозношение твое и осуждение других попускает Бог искушения неукротимыя, о каких ты обясняешь.

Не стыдись – разскажи все духовнику, а иначе будет сожигать тебя тот пламень (похотный) и убежишь в мир. Молись преп. Иоанну Многострадальному и Моисею Угрину. Они исцеляют от блудной страсти.

Марию не тесни и не препятствуй ей работать, а то Бог тебе даст такую тесноту, из которой едва ли можно будет тебе освободиться.

Старайся никогда никого и ни в чем не осуждать, если желаешь, чтобы и тебя Бог не осудил на вечное мучение.

Испрашивая на вас мир и Божие благословение, пребываю к вам с истинным благожеланием.

К содержанию

432. Когда почувствуешь злобу и волнение от силы вражией, с крестным знамением выпей глоток Богоявленской воды

М. С. О. Н. г. И. Х. Б. н. п. н.

Сестра о Господе Пелагия!

Исповедуй отцу Нилу все грехи свои и что ты его ненавидишь и обзываешь хитрым и лукавым монахом. Приобщись св. Таин Христовых, и особороваться непременно тебе нужно после сих Таинств.

Господь исцеляет от всех болезней тела и души и прощает прежде содеянные грехи, только начни жить так – считать себя худшею всех на свете, и никого не осуждай, и всех прощай.

И тогда будешь жить покойна сердцем и духом, а осуждатели, и злопамятники, и горделивые, не ждите помилования от Бога на суде Страшном, но пойдут таковые (неисправившиеся) в муку на веки без конца вместе с бесами.

Ты, сестра Пелагия, когда почувствуешь злобу и волнение от силы вражией, скорей Богоявленской воды возьми, с крестным знамением и молитвою глоток выпей и помочи св. водою грудь.

Смиряйся, и Бог помилует тебя.

Испрашивая на тебя, сестра Пелагия, и Марию, и Анну мир и Божие благословение, пребываю к вам с благожеланием.

К содержанию

433. Господь посылает всем, что кому полезно и душеспасительно

Христос Воскресе!

Сестра о Господе Пелагия!

Сколько ты жила с больной Марией, не думала, что заболеешь, а теперь думаешь и тревожишься. Твердо нужно быть уверенной в том, что без воли Отца нашего Небеснаго не упадет и волос с головы нашей , по слову Христа Сына Божия. Этими Евангельскими словами успокаивай всегда себя и надейся на Господа, что Он о всех неусыпно промышляет и посылает всем, что кому полезно и душеспасительно.

К нам в Оптину можешь одна приехать. Бойся не этой временной болезни, очищающей грехи, а вечнаго неусыпнаго червя адскаго, мучения.

Испрашивая на тебя мир и Божие благословение, пребываю к тебе с благожеланием.

К содержанию

434. Понуждать себя надо, особенно к молитвам. Если послал Господь болезнь, то ее надо терпеть для спасения

М. Св. о. н. г. И. Х. Б. н. п. н.

М. Порфирия!

От страстей и нерадения да избавит Господь. Смиряйся больше, и укоряй себя, и проси у Господа помощи. И понуждать себя надо, особенно к молитвам, чтобы в церковь ходить и правило исполнять.

За просфорку спаси Господи.

Келейнице твоей Татиане посылаю благословение. Господь да утешит ее в скорби и избавит от болезни. Надо молиться, и просить терпения, и не унывать. Если послал Господь болезнь, то так угодно Господу, и ее нужно для спасения терпеть, и Бога благодарить, а не смущаться. Чтобы в мир уходить, об этом и думать не следует.

Мир тебе и Божие благословение.

Монахине Параскеве. 1905

К содержанию

435. Обиды терпи с благодарением, этим душевная нечистота очищается. Нечистые помыслы отгоняй Иисусовою молитвою

М. Св. о. н. г. И. Х. Б. н. п. н.

М. Параскева!

Душевнаго спасения тебе желаю и помощи Божией в жизни.

Если можешь одна жить, то поживи, а там, может быть, и пошлет Господь человека по духу.

С соседкой старайся не браниться и не ссориться, а больше помалкивай и Богу за нее молись. Если обижает чем, то терпи да старайся сама не обижать ее и не поносить. А тебя безчестят, то потерпи с благодарением, этим душевная нечистота счищается. Старайся и сама себя укорять.

Молитву не надо оставлять, это грешно. Работать работай, но и свои правила справляй, а то без молитвы и работа спориться не будет.

Если взяла деньги, то надо молиться за того.

Свое грешное желание старайся оставлять и молитвою Иисусовою отгоняй эти нечистые помыслы. Имей страх Божий, помни почаще смерть свою и вечную муку, грешникам уготованную.

Призывая на тебя мир и благословение Божие, остаюсь с желанием спасения.

Козельщанский Рождество-Богородицкий монастырь в Колебякском уезде Полтавской губернии Послушнице Ксении Горюшкиной. 1896–1907

К содержанию

436. О необходимости просить Божией помощи на все дела и послушания, творить Иисусову молитву и понуждать себя на все доброе

Христос Воскресе!

Сестра о Господе Ксения!

Поздравляю тебя с прошедшим праздником Воскресения Христова и текущими днями святыя Пятидесятницы и желаю тебе во здравии, мире, терпении, благодушии, послушании и смирении провождать святые дни сия.

Письмо твое давно получил, но по недосугу тебе не отвечал. Пишешь, что ты с помощию Божией определилась во святую обитель десятый уже месяц и все никак не можешь привыкнуть к порядкам, и правилам, и обычаям монастырским.

Проси себе помощи Божией на все дела и послушания, и почаще молитву Иисусову твори, и понуждай себя на все доброе: на молитву, чтение отеческих книг, и на послушание, и на всякие труды.

Не гордись, не завидуй и не ропщи, никого не зазирай и не осуждай, не празднословь, без дела и нужды по келлиям не ходи и подруг не заводи; во всем соблюдай простоту, кротость и смирение, и себя всегда во всем укоряй и осуждай, и считай хуже всех, и проси себе почаще: „Господи, даждь мне терпение, великодушие и кротость”.

Помози Господи тебе скорей выучиться читать и понимать умом читанное, а также и писать. Карточку тебе посылаю.

Призывая на тебя мир и Божие благословение, остаюсь с искренним благожеланием.

К содержанию

437. О пользе каждодневнаго чтения святоотеческих книг

Ксения!

Письмо твое получил и помолился за тебя.

Почаще читай святоотеческия книги, – тогда оне тебя многому полезному научат. Старайся читать каждодневно сначала авву Дорофея, после Лествицу св. Иоанна Лествичника, а потом Ефрема Сирина. Не ленись трудиться о спасении своем и на послушания ходи усердно!

Призывая мир и благословение Божие, остаюсь с искренним благожеланием.

К содержанию

438. Учись смирению, терпению и самоукорению

Христос Воскресе!

Послушница Ксения Горюшкина!

Письмо получил твое. Слава Богу, что научилась писать. Теперь учись и смиряться, и терпеть, и не осуждать других, и считать себя всех хуже, и всех слушаться, и Господь тебе поможет. Также и пятисотницу учи, а если не знаешь, то спроси у м. Марии, она скажет тебе, как ее справлять. И Иисусову молитву старайся творить на послушании и когда в церкви стоишь.

Призывая на тебя мир и Божиe благословение, остаюсь с желанием спасения.

К содержанию

439. Послушание надо проходить с усердием и без ропота

М. Св. о. н. г. И. Х. Б. н. п. н.

Послушница Ксения Горюшкина!

За поздравление с постом спаси Господи. В трудах твоих да поможет тебе Господь. Старайся послушание свое с усердием проходить и не ропщи на старших, но делай все, что велят, с усердием.

Что молитву Иисусову творишь, это хорошо, и старайся творить и в церкви, и на послушании. И пятисотницу справляй, спроси у м. Марии, она научит тебя.

Других никого не осуждай, а себя хуже всех считай и молись Богу о прощении своих грехов. Призывая на тебя мир и Божие благословение, остаюсь с желанием спасения.

К содержанию

Источник: https://www.optina.ru/starets/iosif_letters_chart_43/

Преподобный Моисе́й Угрин (венгр), Печерский

Молитва моисею угрину и иоанну многострадальному

Ирмос: Грядите, людие, поим песнь Христу Богу, раздельшему море и наставльшему люди, яже изведе из работы египетския, яко прославися.

Грядите, людие, принесем хваление Богу, прославляющему угодника Своего и показавшему того во всех искушениих непреодоленна, и воспоим Ему песнь: славно прославися.

Навед враг всезлобный на господина твоего, блаженнаго князя Бориса, смерть окаянным братоубийцею, и тебе с ним восхоте погубити, но ты, спасен от злых, воспел еси: слава Богу о всем, буди Имя Господне благословенно.

Рукою Божиею спасен быв от смерти, пришел еси в Киев к Предиславе, сестре Ярославли, идеже жалостию по господине своем одержим, сказал еси о нем вся, елико пострада, аки агнец безгласен, не противяся предаде себе в руце ищущих его крове, и пел еси: Бог наш славно прославися.

Время некое страха ради сокрылся еси, преподобне, человеческое по себе показуя, дондеже откры тя Господь, аки светило, всем тесный путь текущим во образ, егоже многими искушении чист соблюл еси, поя: Боже мой, в немощней плоти моей славно прославися.

Богородичен: Вся могущая о Бозе, Царице, предстани скоро мольбу Тебе приносящим и виждь, колико восташа на ны душеубийцы, ихже стрелами силы Твоея до конца погуби, да непрестанно Тебе вопием: яко велико и страшно врагом нашим имя Твое, славно прославися.

Песнь 3

Ирмос: На камени мя веры утвердив, разширил еси уста моя на враги моя, возвесели бо ся дух мой, внегда пети: несть свят, якоже Бог наш, и несть праведен, паче Тебе, Господи.

На твердем камени веры душевная чувства твоя утвердив, шел еси в плен, упование имея на Единаго, тяжчайшия раны и крест претерпевшаго Иисуса, яко Той избавит тя от сети ловца; темже на всяком месте пел еси: несть праведен, паче Тебе, Господи.

Тяжкими по руку и по ногу обложен железы и пятолетнюю прежде подъем тесноту, не разбился еси умом, но, несвязан имеяй язык, о всех приключшихся на местех благодарил еси Бога, поя: праведно вся сия навел еси на мя, несть бо праведника, паче Тебе, Господи.

Красна тя лицем, светлейша же душею видящи во узах, некая юна от благородных жен вдовица стрелою любве твоея уязвися и прельщаше тя много, святе; ты же ей отвещал еси: никакоже воли твоея повинуся, яко Бог изволи тако, Емуже пою: несть праведен, паче Тебе, Господи.

Красоте твоей телесней, наипаче же целомудренным словесем любодеица чудящися, множицею покушашеся ласкательными своими словесы уловити тя, но ты, блаженне, твердейший имеяй разум, мудре глаголал еси: кто, когда, послушав жены, спасеся? И взывал еси к Богу: спаси мя, Боже, от напасти сея, несть бо праведен, паче Тебе, Господи.

Множицею прельщении належащей жене скверней, множицею отвещавал еси: искуплен сый кровию Христа моего, никакоже раб жене безстудней сотворюся, еяже не познах от рождения моего, и не буди ми погубити труда во узах сих, ихже ради уповаю избыти вечных уз, аще пребуду тако, терпя и благодарив поя: несть праведен, паче Тебе, Господи.

Богородичен: Пленицами лютых грехопадений от врага мя уловленна и в темнице омрачения умнаго затворенна видящи, Владычице, разреши вскоре Твоим предстательством, лучами же благосердия Твоего просвети ум мой и обрати пети: несть иныя скорейшия в помощь, разве Тебе, Святейшая Марие Дево.

Седален, глас 5

Огнем красоты твоея любодеица выну опаляющися, на лукавый совет устремися, помысли бо, аще тя ценою у пленившаго искупит, удобь воли своей преклонити возможет; ты же, преподобне, имый страх Божий в сердце, непрестанно взывал еси: спаси мя, Боже, от таковаго неистовства, к Тебе бо, Владыце моему, прибегаю.

Песнь 4

Ирмос: Пришел еси от Девы не ходатай, ни Ангел, но Сам, Господи, воплощся, и спасл еси всего мя, человека. Тем зову Ти: слава силе Твоей, Господи.

Пришедши жена, страстию пленена, к пленившему тя, блаженне, даде цену за тя и, поемши, разреши, хотящи греховными узы связати душу твою, но ты, крестом себе оградив, шел еси в дом тоя, псаломски поя: аще пойду посреде сени смертныя, не убоюся зла, яко со мною Бог, Егоже силе слава буди.

Владыце твоему уподобился еси, якоже бо Того, купивше, иудее на страсть готовяху, тако и тебе скверная любодеица готовяше, аще души твоея не уранит страстьми, то тело страданием обложит. Ты же лучше телом изволил еси страдати, нежели душею, поя: слава силе Твоей, Господи.

Разжжения страстнаго в теле твоем да не ощутиши, всякую сластную пищу и мягкия ризы отринул еси от тебе, вместо же онех в пост и молитву облекл еси себе, изволяя хлеб сух и воду с чистотою, нежели различная брашна и вино со скверною ясти, и, не побежден быв от врага, пел еси: слава силе Твоей, Господи.

Втораго Иосифа видите, братие, якоже бо той, оставль ризу в руку любодеицы, бежа греха, тако и сей, красоты риз себе обнажив, избежа от руки, влекущия его к скверному смешению, и сим посрами невидимаго врага, хотящаго душу и тело страдальца осквернити, но ничтоже успе, пояше бо: слава силе Твоей, Господи.

Вторую египтяныню обрет, враг покушашеся блаженнаго уловити, не терпяше бо сердечныя чистоты, ни доброты лица зрети, ейже и Ангели дивляхуся, зовуще: слава силе Твоей, Господи.

Богородичен: Доброты Твоея вожделев, Царь Вышний, Советом Отчим и осенением Пресвятаго Духа, яко дождь на руно, сниде в пречистое чрево Твое, Дево. Падшую доброту ума моего возстави паки, Владычице, да пою Ти непрестанно: слава силе Твоей, Госпоже Богородице.

Песнь 5

Ирмос: Света Подателю и веков Творче, Господи, во свете Твоих повелений настави нас: разве бо Тебе, иного бога не знаем.

Света мысленнаго лишити тя безумная не возмогши, чувственный покусися отъяти, преподобне, темже вверже тя в мрачную темницу, идеже гладом и жаждею моряше тя, ты же взывал еси: Боже мой, не остави мене, разве бо Тебе иного не знаю.

Иже Илию и Павла Фивейскаго препитавый иногда в пустыни, Той и на тебе удиви Свою милость, преклони бо Он единаго раба жены той на милосердие и повеле питати тя тайно, ты же, аки посещение Божие быти вменяя, взывал еси: кроме Тебе, иного Бога не знаю.

Мнози, неведуще в тебе, святе, действуемыя Божия благодати, увещаваху тя, да повинешися воли госпожи твоея и будеши господин той и всему имению ея. Ты же вся сия презрел еси, любве ради Божия, глаголя: кроме тоя, не хощу иныя познати.

Не владычества тленнаго, но еже над страстьми плотскими господствовати взыскал еси, преблаженне отче наш Моисее, темже дарова тебе Бог, яко не токмо твоя страсти поработил еси духу, но и прочим во искушениях пособствовати приял еси власть, сего ради взывал еси: ничтоже инаго, кроме любве Божия, не хощу познати.

Посмеялся еси безумию любодеицы, яко повеле тя рабом со славою грады своя и веси обводити и покланятися тебе, аки своему господину, но ты велегласно целомудрия глаголы изрекл еси: всуе труждаетеся с повелевшею вам сие творити, аз бо, разве Бога, ничтоже хощу знати.

Богородичен: Радующагося врага, яко улови ны грехолюбия сластьми, посрами, Госпоже, нас же, в бури житейския молвы бедствующих, обвесели и к тихому пристанищу покрова Твоего достигнути помощь даруй: разве бо Тебе иныя в печали Помощницы не знаем.

Песнь 6

Ирмос: В бездне греховней валяяся, неизследную милосердия Твоего призываю бездну: от тли, Боже, мя возведи.

В бездне страстей не погрузился еси, ни ризы твоея в скверны омочил еси, преподобне, темже, желающа тя, Богом наставляемый черноризец тайно облече во ангельскую одежду и научи, како соблюсти ту непорочну, ниже убоятися страха, ни врагу плещи дати: яко Бог есть, Иже рабы Своя от тли избавляет.

В бездне греховнаго разжжения погружаема любодеица, отчаявшися о тебе надежды своея, раны тяжкия возложи на тя, преподобне, повеле бо, растягши тя, жезлием крепко бити, яко и земли наполнитися крове твоея, ты же, благодарственно сия терпя, взывал еси: от тли, Боже мой, возведи мя.

Устрашити тя неустрашимаго хотяще, извествоваху, колика мучения имел еси, блаженне, претерпети, аще не сотвориши воли госпожи твоея, ты же, на вся готов сый, отвещал еси дерзновенно: ни огнь, ни раны возмогут мя разлучити от любве Божия, Наньже уповаю, яко от тли мя избавит.

Не покорился еси жене, безстудством омраченней, но паче обличил еси ту, преподобне, яко преобидевшую страх Божий, и безстудне к скверному смешению нудившую поплевал еси, не бояся ярости тоя, ни гнева, имел бо еси, отче, надежду на Бога, яко Той тя от руки ея избавит.

Видящи жена себе тобою, отче, посрамлену, представи тя князю, от негоже суд прия конечный, да, еже хощет, на тебе творит, имущая власть по многих муках и смерти предати тя. Но ты, пророчески предвидя оных погибель, отвещал еси: сами скоро отыдете в вечную погибель, мене же Христос, Бог мой, от тоя избавит.

Богородичен: Предстою миролюбному князю выну и, аки пленник, слышу суд на ся, да еже хощут любодейныя страсти, творят на мне, иже, приемше область на мя, обнажаются в чувствех моих и нуждею влекут мя присно любодействовати мыслию с ними. Но дондеже в сем мире смертная секира не посече мя, Ты, мирнаго Царя Небеснаго сущи Мати, прожени тыя и от тли, Богородице, мя избави.

Кондак, глас 3

В Вышних единаго Бога ища, земная вся презрел еси, о телеси своем нерадив, на муки мужески себе вдал еси, глад, жажду, узы, в темнице затворяемь, доблественно претерпел еси, биения, крове излияние и удов отрезание, чистаго ради девства твоего, мужески понесл еси. И ныне с девственными лики предстоя Пресвятей Троице, от всех искушений моли избавитися вопиющим ти: радуйся, Моисее, отче блаженнейший.

Песнь 7

Ирмос: Богопротивное веление беззаконнующаго мучителя высок пламень вознесло есть. Христос же простре Богочестивым отроком росу духовную, Сый благословен и препрославлен.

Богопротивное веление от князя любодеица приемши, без студа влечаше тя к скверному смешению, желаше бо насытится твоея красоты, преиспещренныя чистотою, ейже и Ангели удивляхуся, зовуще ко устроившему в тебе сию: Создателю Боже, благословен еси.

Вся стрелы страстныя враг пусти на тя, святе, хотя уязвити тя, но, сам уязвен, стеняше, яко виде неодоленна тебе суща, но паче зовуща: Боже, благословен еси.

Всуе трудишися, о жено! — рекл еси, преблаженне,— никакоже нечистоте твоея коснуся, предзря одесную мене выну Бога, ниже взыграется плоть моя, яко страх Господень кости ми поядает, тем зову: Боже, благословен еси.

Твердость ума твоего любодеица хотящи умягчити, повеле палицами бити тя и на всяк день по сто ран налагати, но ни тако поколебася, яко одебеле плоть твоя в любовь Божию, Емуже сторичествующий плод принесл еси, зовый: Боже, благословен еси.

Лютая биения и удов отрезание прием, святе, был еси аки мертв и ели жив лежа, но стоящему врагу отрезал еси главу, мертва же и недейственна того показав, взывал еси: Боже мой, крепость моя, благословен еси.

Богородичен: В лютыя напасти впад, никакоже восклонитися могу, Ты, Владычице моя, подаждь ми крепкую Свою руку и возстави мя паки на нозе, да хожду в пути Господни правы, зовый к Тебе: от рода в род благословенно имя Твое буди.

Песнь 8

Ирмос: В пещь огненную ко отроком еврейским снизшедшаго и пламень в росу преложшаго Бога пойте, дела, яко Господа и превозносите во вся веки.

В пещь огненную любострастнаго греха влеком, Бога единаго призвал еси, блаженне, давидски глаголя: Боже, в помощь мою вонми, и, вшед на пламень, неопалим пребыл еси, врага паче опалив многокозненную главу, не хотящаго пети Господа во веки.

Огнем любодеяния не могий враг опалити чистоты твоея, воздвиже лютое гонение на иночествующих полки, и изгнани быша от области немилостиваго князя вси, егоже постиже скоро гнев Божий, по пророчеству твоему, святе, яко не хотяше во всей державе своей имети поющих Господа во веки.

Князю внезапу зле душу извергшу, бысть мятеж и молва в людех, восташа бо раби и избиша господей своих, с нимиже и мучившая тя любодеица погибе, и взыде кровь на главу ея. Ты же, преподобне, воспел еси: о всех делех благословлю Господа во веки.

Воздав хвалу свободившему тя Богу, пришел еси в пещеру к преподобному Антонию, нося мученическия на теле своем язвы, ихже вси видевшии зваху: пойте, вся дела, Господа и превозносите Его во веки.

Скрыти хотя светлейшую паче солнца чистоту твою, отче, в темную вселился еси пещеру, в нейже украсил еси сию пощением и всенощными стоянии, темже яви о тебе Бог, колику имаши благодать всем в искушениях пособствовати, да славится Имя Его во веки.

Богородичен: Скрыти мняйся пред Оком Всевидящим студ греха моего, на всяк день разжжением плотским палим, беззаконие к беззаконию прилагаю. Но прежде даже не открыются пред ангельским и человеческим позором дела моя, помози ми, Чистая, избыти сицеваго неистовства, да славлю имя Твое во веки.

Песнь 9

Ирмос: От Бога Бога Слова, неизреченною мудростию пришедшаго обновити Адама, ядию в тление падшаго люте, от Святыя Девы неизреченно воплотившагося нас ради, вернии, единомудренно песньми величаем.

От Бога Бог, сошедшее Слово, прослави тя еще в жизни сей, святе, чудотворными дары: некоему бо любодеянием бориму прикосновением жезла твоего омертвеша страсти, и, прием от тебе заповедь никогдаже беседовати с женою, еже сотворив, прочая лета поживе мирно, тебе величая.

От рода в род чистота твоя славится, еяже ради много пострадав, приял еси блаженство чистых сердцем, преставився же от временныя жизни сея, чисте зриши Пресвятую Троицу. Поминай и нас, преподобне, память твою почитающих.

Мертвеца тя нарече Господь, яко умертвил еси похоти плотския терпением чудным, и имаши силу прикасающимся мощем твоим страсти умерщвляти, яко сотворил еси многотерпеливому Иоанну, иже, прием мир в костех своих, возвеличи Бога, прославляющаго святых Своих.

Возвеселися, горо, имущая в пещере нетленныя мощи чуднаго Моисея, воспойте хвалами, иночествующих собори, се бо имате пособника и предстателя в скорбех, кланяйтеся раце его, прикасающеся устнами, и обрящете покой во удесех ваших.

Славим Троицу Пресвятую, яко даде нам светильника мира, отца нашего Моисея, егоже празднующе летнюю память, Отца, и Сына, и Святаго Духа в Едином Божестве, вернии, единомудренно величаем.

Богородичен: Всегда славим Тя, Чистая Дево, яко собрала еси верныя рабы Своя на место сие, идеже мнози приемлют исцеление, покланяющиися образу Твоему несумненно и призывающии в молитву отец наших Печерских.

Светилен

Свете Трисоставный, Содетелю, Истинный Боже, просвети мрак душ наших, се бо приводим Тебе в молитву угодника Твоего и с ним молимся: утиши бурю грехов наших и от печали всех нас избави.

Источник: https://azbyka.ru/days/sv-moisej-ugrin-vengr

Поделиться:
Нет комментариев

    Добавить комментарий

    Ваш e-mail не будет опубликован. Все поля обязательны для заполнения.